Reklamační řád
Poučení pro spotřebitele
1.
Všeobecná ustanovení
Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
2.
Základní podmínky reklamace
Vyskytne-li se u poskytnuté služby v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Záruka se vztahuje pouze na vady způsobené poskytnutou službou. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je služba reklamována. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, kdy lhůta začíná běžet, den následují po převzetí služby. V případě, že jde o reklamaci nad rámec zákonem stanovených 24 měsíců, je stanovená lhůta pro vyřízení reklamace prodloužena na 60 dnů. V případě nevyzvednutí reklamace do 30 dnů od vypršení reklamační lhůty, bude účtováno skladné.
3.
Místo a způsob uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit na internetovém obchodě www.czechlaser.cz nebo zaslat poštou na adresu martin.karasek.ml@seznam.cz. Doporučujeme přiložit listiny, které objednatel
s poskytnou službou obdržel, tedy např. fakturu, záruční list aj. V případě zaslání poštou také přiložte podrobný popis vady na poskytnuté službě, který reklamujete.
4.
Lhůty pro uplatnění reklamace
Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.
5.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 12.6.2024. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
